Streaming

Gillette novým partnerem ENTERPRISE

EP
5 min. čtení
14. 11. 2023
Redakce

Dnešním dnem oficiálně vítáme nového partnera našeho týmu, společnost Gillette. Gillette mužům každodenně pomáhá v tom, aby se cítili a vypadali co nejlépe – a to i v online světě! Vydává se tedy nyní do oblasti esportu, kde navázala spolupráci s organizací Enterprise Esports a gamery, které zastřešuje, aby i v tomto oboru podpořila muže, kteří ze sebe vždy chtějí dostat to nejlepší, ať už během hraní a streamingu nebo i během turnajů až po ten největší, který se bude konat v obrovském brněnském pavilonu a bude hostit desetitisíce gamingových fanoušků.

„Filozofií naší značky Gillette je dopřávat mužům ten nejlepší pocit během holení i mimo něj. Při gamingu je, podobně jako u jiných sportů, extrémně důležité, aby se sportovec při hraní cítil a vypadal dobře, protože jen tak může dosahovat top výsledků. A k tomuto pocitu nezbytnému pro vyhrávání nyní přispěje i naše značka. S Enterprise Esports sdílíme podobné hodnoty a jsme rádi, že se nám povedlo navázat takovéto partnerství,“ říká Jakub Grabmüller, Senior Brand Manager značky Gillette.

„Hraní už dávno není jen zábava, ale jedná se o velmi důležitý sociální element v životech hráčů všech generací. Během hraní vznikají dlouholetá přátelství a pozitivní vzpomínky na celý život. Zároveň se věnujeme tvorbě kreativního obsahu s inovativními prvky a celkově usilujeme o vytvoření komunity nadšenců, která sdílí pozitivní hodnoty spjaté s gamingovou kulturou. Věříme, že se nám teď tyto hodnoty díky značce Gillette povede ještě více rozšířit,“ vysvětluje Miroslav Bodnár, CEO Enterprise Esports

Spolupráce Gillette s Enterprise Esports bude zahrnovat logo Gillette na dresu hráčů, propagaci na webu a sociálních sítích Enterprise Esports, spolupráci s 5 gamery-influencery na jejich sociálních sítích (Instagram, TikTok, Twitch), PR kampaň, instore komunikaci i propagaci na gamingovém eventu. Enterprise díky detailní znalosti gamingového prostředí v této spolupráci zastřešuje veškerou kreativu kampaně. „Jsme nadšení, že můžeme podpořit gamery a gamerky v online i offline světě. Naše značka bude rozhodně dělat všechno pro to, aby se při hraní cítili dobře a mohli se soustředit jen na svůj výkon. Fandíme jim, aby se jim dařilo dosahovat těch nejlepších výsledků a doufám, že se k nám připojí i všichni naši spotřebitelé a společně vytvoříme obrovskou fanouškovskou základnu pro český esport,“ dodává Jakub Grabmüller, Senior Brand Manager značky Gillette.



Sleduj nás na sociálních sítích

odebírej náš newsletter

Ať ti neunikne žádná novinka ze světa e-sportu.
© Vytvořilo FV STUDIO