Dnešním dnem oficiálně vítáme nového partnera našeho týmu, společnost Gillette. Gillette mužům každodenně pomáhá v tom, aby se cítili a vypadali co nejlépe – a to i v online světě! Vydává se tedy nyní do oblasti esportu, kde navázala spolupráci s organizací Enterprise Esports a gamery, které zastřešuje, aby i v tomto oboru podpořila muže, kteří ze sebe vždy chtějí dostat to nejlepší, ať už během hraní a streamingu nebo i během turnajů až po ten největší, který se bude konat v obrovském brněnském pavilonu a bude hostit desetitisíce gamingových fanoušků.
„Filozofií naší značky Gillette je dopřávat mužům ten nejlepší pocit během holení i mimo něj. Při gamingu je, podobně jako u jiných sportů, extrémně důležité, aby se sportovec při hraní cítil a vypadal dobře, protože jen tak může dosahovat top výsledků. A k tomuto pocitu nezbytnému pro vyhrávání nyní přispěje i naše značka. S Enterprise Esports sdílíme podobné hodnoty a jsme rádi, že se nám povedlo navázat takovéto partnerství,“ říká Jakub Grabmüller, Senior Brand Manager značky Gillette.
„Hraní už dávno není jen zábava, ale jedná se o velmi důležitý sociální element v životech hráčů všech generací. Během hraní vznikají dlouholetá přátelství a pozitivní vzpomínky na celý život. Zároveň se věnujeme tvorbě kreativního obsahu s inovativními prvky a celkově usilujeme o vytvoření komunity nadšenců, která sdílí pozitivní hodnoty spjaté s gamingovou kulturou. Věříme, že se nám teď tyto hodnoty díky značce Gillette povede ještě více rozšířit,“ vysvětluje Miroslav Bodnár, CEO Enterprise Esports
Spolupráce Gillette s Enterprise Esports bude zahrnovat logo Gillette na dresu hráčů, propagaci na webu a sociálních sítích Enterprise Esports, spolupráci s 5 gamery-influencery na jejich sociálních sítích (Instagram, TikTok, Twitch), PR kampaň, instore komunikaci i propagaci na gamingovém eventu. Enterprise díky detailní znalosti gamingového prostředí v této spolupráci zastřešuje veškerou kreativu kampaně. „Jsme nadšení, že můžeme podpořit gamery a gamerky v online i offline světě. Naše značka bude rozhodně dělat všechno pro to, aby se při hraní cítili dobře a mohli se soustředit jen na svůj výkon. Fandíme jim, aby se jim dařilo dosahovat těch nejlepších výsledků a doufám, že se k nám připojí i všichni naši spotřebitelé a společně vytvoříme obrovskou fanouškovskou základnu pro český esport,“ dodává Jakub Grabmüller, Senior Brand Manager značky Gillette.